niedziela, 17 lutego 2013

video

dzień dobry,

dzisiaj próbowałam zliczyć ile matchów miałam już w sumie, ale niestety pogubiłam się trochę. w sumie nawet bardzo. nie tylko w liczeniu matchów ale w całej istocie pchania się na inny kontynent.

ostatnio trochę się ogarnęłam i postanowiłam dać Cultural Care kolejną szansę, nie tylko im, postanowiłam dać szansę Bogu, sobie, moim bliskim, ludziom, którym ja jestem bliska i ludziom, którzy są mi bliscy.
to hardcorowa sprawa, co nie?
bardzo.
w sumie ciężko podejmować taką decyzję na sucho, bez konkretnych ludzi, konkretnej rodziny. czuję, że jeśli napotkam tę odpowiednią to w jakiś irracjonalny sposób będę to wiedziała. tu ujawnia się moja kobieca strona, wszystko zrzucamy na intuicję i paranormalne odczucia, ale co najważniejsze to działa.


czas ferii daje dużo możliwości, można w końcu nadrobić zaległości w ulubionych serialach, zacząć ćwiczyć, przygotować maturę ustną z polskiego, przeczytać dobrą książkę, odnowić relację z bliskimi albo poszusować po stoku. ja natomiast postanowiłam wykorzystać go na zrobienie mojego au pair video. to bardzo ciężka sprawa, bo konkurencja (especially from Mexico) jest ostra, a w połączeniu z brakiem chęci i sił, kiepskiej jakości, wybrakowanym materiałem filmowym, daje niemały orzech do zgryzienia.
niespodziewanie Niebiosa natchnęły mnie do pracy i w ten oto sposób powstał mój film. podobno nie jest najgorszy, będzie ogólnodostępny na stronie mojej agencji, także postanowiłam ułatwić do niego dostęp nie tylko amerykańskim rodzinom ale również Wam, stąd unikatowy link na YouTube (jutjub) abyście mogli sami krytycznym okiem na niego spojrzeć, enjoy! :



wielkie dzięki dla rodziców, Basi Mal., mojej siostry i innych ludzi, którzy przyczynili się do powstania tego tworu. love you

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz